LOGO
Zákazník musí vedieť na prvý pohľad od koho mu zásielka prišla. Je to i veľmi praktické. Kuriér prinesie krabicu a zákazník rozmýšľa, ktorá objednávka to je…objednal si tento týždeň viac vecí cez e-shop. Logo na krabici mu hneď dá informáciu z akej stránky, z akého eshopu či od akej značky mu to ten kuriér dnes nesie.
Ako viete dostať logo priamo na zásielkovú krabicu?
Samolepka s logom
Najlacnejší spôsob identifikácie. Stačí kruhová či obdĺžniková, papierová či odolnejšia PVC samolepka. Odporúčame lepiť na viditeľné miesto, najlepšie na vrchu pri prepravný štítok.


Lepiaca páska s logom
Namiesto bežnej hnedej či priehľadnej pásky použitie lepiacu pásku s vašim logom. Tá zabezpečí viditeľnosť vašej značky po celom obvode balenia narozdiel od samolepky, ktorá môže byť prekrytá napr. rukou kuriéra. Je to zároveň veľmi praktická vec a v neposlednom rade vyzerá balenie vašou „vlastnou“ lepiacou páskou profesionálne.
Obal s vaším logom
Pokročilejší systém balenia je mať vlastný vizuál obalov a teda aj zásielkových krabíc. Je to skôr ale využivané na obaly konkrétnych produktov ako zásielky, ale sú firmy, ktoré majú zásielkové krabice potlačené svojím brandom resp. svojim logom a každá ich zásielka je doručená zákazníkovi v originálnom brandovom obale.


krabice s logom alebo komplet balenie produktov
#UNPACKING
Aj po rozbalení je tu možnosť príjemne prekvapiť zákazníka. Nie len na povrchu obalu resp. krabice, ale aj vo vnútri vašej zásielky môžete zanechať lepší dojem ako vaša konkurencia a odlíšiť sa.
Kartičky
Môžete priamo do balíku vložiť ďakovnú kartičku, kartičku so zľavou na ďalší nákup, darčekovú kartičku, keby tovar mohol byť ako darček pre inú osobu. Prihovorte sa personalizovanou kartičkou.

Drobnosť, čo poteší
Každý má rád darčeky a keď darček prekvapí je o to príjemnejší. K nákupu môžete do balenia vložiť drobnosť, čo poteší napr. čokoládku, cukríky, pri elektronike USB kábel, pri kozmetike malú vzorku zdarma alebo sviečku, pri detskom sortimente balónik. Pozor však na kombinácie. Pre deti by sviečka asi nebolo vhodná….
Voňajte
Okrem zraku môžete potešiť aj iný zmysel a to čuch. Baliace papiere si môžete navoňať alebo kúpiť už s vôňou. Pri segmente predaja pre ženy, luxusný tovar či jemné vône pre detské oblečenie vaši zákazníci ocenia tento rozmer prezentácie, ale pozor na výber vône.
Dúfam, že sme vás inšpirovali a ak máte záujem vylepšiť svoje balenie niektorou zo spomenutých metód, radi vám poradíme, naceníme, vyrobíme.